Fagerö

Ha itt orka vöri naa åp datorin igåar så ja ha itt orka anstängd me ti datorin bare fö att blogg :p

Men anyway, nu siter ja shenn i badrock på väg ti dushin. Måst ju böri lag me ti kvieldin, eftersåm föräldran je bått, je ömsand dä häim me brodrin + djuren, så måst för hondan ti momma föri ja far ti johanna. :)

Igåar så kom ju Johanna Ros. ti mieg me moppe henas föri on for ti philip :D Skitgulli moped :D
Sedan kom nu kati å så for vi "ut å kör" lite. ;) (ni väit vell kva ja menar (a))
Sku nu ut me sofia åp kvieldin men hon kom inn e kvarv å skåda åp nyödlon föri vi for. Va nu bate Ut å Köt tå.
Tå ja kom häim så tala ja lite me ville (bror) ;)

Ville : Ha du sitt handi Twilight tu?
Jag : Jo no ha ja he. huså?
Ville : Nå ja fundiera åm du vill si an nu tå ja har an häim låana åav skurre..?
Jag : Nå vetcha ja kan sii en en till gang no.
*ja tar filmin från hyllon*
*ville böri läit an, å märker att ja har na i handen å tar an å lägger an i xboxin*

Jag : Ska vi sii an nuu?
Ville : nå ja ha itt ändå sitt an ja så.
Jag : jahaa. oke.

Å så skåda ja åp Twilight me ville :)


Längtar skit myky ti kväldin, Hoppas e blir kul :D
Ska ti johanna tenn halv 7 tidin på förfest ;)
Men nåjaa, synns i fagerö all såm ska tit! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0