Higer

Ha itt hinda blogga på en stånd nu, men veckan händelser ;

I måndast så va ja å hämta mitt riktiga mopedkort. :) å så va vi å leita na skovar åt me från pihlaja, men itt fanns e nu naa täär i..

tisdast minns ja itt riktit kva ja jor, men knappast na speciellt.

igår va ja nu ti crazy cat me girlsen diana, julia, johanna + elouise å lucki såm vi "tvinga" ta ett eget bord ^^ vi va där ti lite före 9, jag julia å diana. Johanna måsta far 6 tidin :( Sedan for jag, julia å diana ti selleri, å efter he en stånd å värm åss ti ärrä, hadd lite "problem" me stjussin häim. Men vi for ti julia en stånd tå. :) kom heim 10 tidin, jor itt så myky, å så for ja å sov.

Idag ha e nu vöri en ganska normal dag, tråki såm allti..
Men imåron ska ja nu ti frisson å fix till håare lite :)

å nu ha ja blivi beroend åav hisin låtin;

ja veit, ni tänker säkert "hande e ju utspela redan" men ja ha börja lyssna på an nu fösst, å tkr an e bra, så he så! :)

men nu ska ja å sov, e skit trött, tå ja engang slipper lite tidigan å såv å så..
men nåjaa, nu sejjr ja gonatt fö min deil! puss å kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0